W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres ip i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane firmie google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować.

Logo

Witaj na Katalogu Grafików , w sercu grafikosfery, gdzie wspieramy i doceniamy każdego grafika. Znajdziesz tu aktualności, artykuły oraz przeglądy pełne różnorodnych i ciekawych prac.

TŁO

POZNAJ NASZYCH GRAFIKÓW

KATALOGI

— 15 października 2016
 
(c) Alessa Belikov

Trzy dni wolnego wprowadziło u mnie mały zamęt organizacyjny. :P Ale cieszę się mimo wszystko z tego, bo mam jutro szansę na "nicnierobienie" i nadrobienie lektury. Życzę Wam udanej niedzieli i zapraszam do zgłaszania prac, które chcielibyście wyróżnić w przeglądzie. :)


Zasady: 


  1. Przegląd obejmuje okres od 9 do 15 października
  2. Nie wolno zgłaszać swoich prac. 
  3. Ograniczamy się tylko do szablonów i nagłówków (jak tradycyjny przegląd), które pochodzą z blogów należących do spisu. 
  4. Komentarz musi zawierać: link do grafiki, nick autora, nazwę bloga (najlepiej jako link) oraz opinię, która potwierdzi wybór pracy. 
  5. W jednym komentarzu można zgłosić więcej niż jedną pracę (przy zachowaniu ładu i jego czytelności). 
  6. Wszelkie uwagi organizacyjne i propozycje są mile widziane, prosimy składać je na końcu komentarza (po zgłoszeniu prac). 
  7. Aby stworzyć link w komentarzu uzupełnij kod o podane informacje: <a href="link do grafiki">autor - nazwa bloga</a> 


 
(c) Tiny fox

W tygodniu powstanie poniżej przegląd z prac przez Was zgłoszonych oraz typów redakcji. Poprzednią odsłonę możecie zobaczyć tutaj. :) Wpadnijcie tam też, jeśli jeszcze nie wiecie, jak to wszystko działa. ;) Na składanie propozycji w komentarzach macie czas do wtorkowego popołudnia. 

Szablony

 
Nadal nie mogę oderwać oczu od nagłówka. Wyszedł przepięknie! Przede wszystkim przypadła mi do gustu kompozycja oraz koloryzacja pracy. - Konstelacja

 
Ten szablon skradł moje serce letnią kolorystyką, nagłówkiem i mistrzowskim CSS. Bardzo podoba mi się wygląd menu i napisy w tytule postów. - Stephi

 
Bardzo schludny i estetyczny szablon, który skradł moje serce zimową kolorystyką. - Alessa Belikov 

 
Nie jestem fanką anime, to prawda, ale ten szablon mnie powalił. Cudna kolorystka, nagłówek to mistrzostwa, a wszystko dopina świetnie dobrany CSS. Cudo! - Konstelacja

 
 W końcu padło na to dzieło Prudence. :) Mroczność, fajne tło w kolumnach bocznych, zwarte i uporządkowane linki. Naprawdę bardzo mi się to podoba, więc mogłabym plusy wyliczać jeszcze długo. - monika4451

 
Ten szablon przykuł mój wzrok niesamowitym nagłówkiem, ale czego innego miałabym się spodziewać po Scar? Poza tym ogromnie podoba mi się wygląd gadżetów! - Alessa Belikov

Nagłówki 

 
To chyba jak dotąd najpiękniejszy nagłówek, jaki wyszedł spod "myszki" Scar. Kolory są takie delikatne, co stwarza super atmosferę. - Konstelacja

 
Ten nagłówek zasługuje na medal. Bardzo podoba mi się na nim kompozycja, kolorystyka i napis, który idealnie pasuje do całości. - Stephi 
Podziel się tym postem na:
Wiemy jak ważny jest czas. Dlatego też stworzyliśmy formę, dzięki której można podesłać do nas swoje prace, bez zbędnego logowania się na maila.
Jedyne co musisz zrobić, by twoja praca została poprawnie zakwalifikowana
  • Podać swój Nick. Opcjonalnie: po przecinku podać nazwę strony na której tworzysz (tylko jednej).
  • Wpisać swój adres e-mail, opcjonalnie w wiadomości podać inny kontakt. Ważne, by w razie problemów, można było się z tobą szybko skontaktować.
  • W wiadomości podać: nazwę rywalizacji (postu), oraz link do grafiki.
  • Zamieścić komentarz w rywalizacji, o przesłaniu przez formę pracy.
Życzymy powodzenia!
-Załoga Katalogu.



  1. Erenae - Heartbeat Graphic
    Bardzo schludny i estetyczny szablon, który skradł moje serce zimową kolorystyką.

    Scar - Scargraf
    Ten szablon przykuł mój wzrok niesamowitym nagłówkiem, ale czego innego miałabym się spodziewać po Scar? Poza tym ogromnie podoba mi się wygląd gadżetów!

    OdpowiedzUsuń
  2. Alessa Belikov/Erenae - Secret Templates
    Nadal nie mogę oderwać oczu od nagłówka. Wyszedł przepięknie! Przede wszystkim przypadła mi do gustu kompozycja oraz koloryzacja pracy.

    Mayako - Głęboki Off
    Nie jestem fanką anime, to prawda, ale ten szablon mnie powalił. Cudna kolorystka, nagłówek to mistrzostwa, a wszystko dopina świetnie dobrany CSS. Cudo!

    Scar - Scargraf
    To chyba jak dotąd najpiękniejszy nagłówek, jaki wyszedł spod "myszki" Scar. Kolory są takie delikatne, co stwarza super atmosferę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Erenae - Heartbeat Graphics
    Ten szablon skradł moje serce letnią kolorystyką, nagłówkiem i mistrzowskim CSS. Bardzo podoba mi się wygląd menu i napisy w tytule postów.

    Scar - Scargraf
    Ten nagłówek zasługuje na medal. Bardzo podoba mi się na nim kompozycja, kolorystyka i napis, który idealnie pasuje do całości.

    OdpowiedzUsuń

Szukajka

graphic-luna
© 2020 | graphic-luna