W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres ip i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane firmie google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować.

Logo

Witaj na Katalogu Grafików , w sercu grafikosfery, gdzie wspieramy i doceniamy każdego grafika. Znajdziesz tu aktualności, artykuły oraz przeglądy pełne różnorodnych i ciekawych prac.

TŁO

POZNAJ NASZYCH GRAFIKÓW

KATALOGI

— 20 kwietnia 2017
(C) Zaula

Wow, jestem pod naprawdę ogromnym wrażeniem! Moje słowa nie potrafią oddać tego, co czuję. To pierwszy raz, kiedy w nową formę przeglądu zaangażowało się tak wiele osób. W końcu mogę stwierdzić, że dzisiejszą notkę cechuje przepych. Cóż, pozostaje mieć tylko nadzieję, że i w najbliższą sobotę mnie nie zawiedziecie :) A teraz zabierajcie się do oglądania!

Szablony


Weronika: Co tu dużo mówić? Szablon wpadł mi w oko, bo jest nieprzekombinowany. Swoistej kobiecości dodają mu kwiaty, które zapełniają boki strony. Zmieniłabym jedynie czcionkę w poście (zwiększyłabym rozstrzał tekstu), ale i bez tego szczegółu praca jest śliczna!

Evelyn: Uwielbiam szablony minimalistyczne. Bez przepychu i zbędnych udziwnień. Klasyczny prosty, takie jak lubię. Oby więcej takich prac z pod ręki Cassie, bo dobrze jej to wychodzi. Mam nadzieje, że komuś wpadnie w oko, taka perełka ♥

Evelyn: Od zawszę wielbię prace Oreuis. Widać w nich poprawę, ale kiedy zobaczyłam ten szablon, stwierdziłam że to strzał w dziesiątkę. Bardzo lubię szablony ze stonowanymi kolorami, a nagłówek ma swój klimat. Delikatność. Oby więcej takich perełek ♥

Mia: Za to, że ciężko jest zrobić coś oryginalnego z takich zdjęć, a moim zdaniem tutaj to się udało ;)

Evelyn: Bardzo podoba mi się nagłówek, jest prosty ale nie banalny i nawet napis dobrze ułożony, co do całości css w tym szablonie to kolorystyka, jak wiadomo to nie łatwy orzech do zgryzienia, a tutaj wyszło to pięknie. Jestem na tak ♥
Scar: W tym szablonie bardzo spodobał mi się układ i kolory, które bardzo kojarzą mi się z jesienią. Szablon prosty, ale jednak ma w sobie coś, co sprawiło, że naprawdę przypadł mi do gustu ;)


Nagłówki


Weronika: Mam słabość do prac, w których widocznie zarysowano efekt prześwietlenia. Coś, co jest inne, zawsze dobrze się sprzedaje i w dodatku jest w cenie. Ach, no i jeszcze postaci z "Alicji w Krainie Czarów"! Może to grzech co powiem, ale dopiero dwa miesiące temu przekonałam się do tego filmu.

Weronika: Moja droga Scar.... Nawet nie wiesz jak Cię kocham za ten nagłówek! The Weeknd zawładnął moim serduchem chyba na dobre i coś czuję, że to uzależnienie szybko nie minie. Jeśli jednak chodzi o walory pracy, przede wszystkim zwróciłam uwagę na mroczny, ale intensywny kolor, który nie przytłacza pomimo tego, że występuje tutaj solo. Wow!

Oreuis: Pierwsze co rzuciło mi się w oczy to niebanalna kolorystyka. Podoba mi się zestawienie czarno-białego z niebieskim. Kompozycja jest ciekawa i oryginalna. Jestem też zachwycona napisem <: Wygląda naprawdę schludnie i estetycznie.

Oreuis: Najpierw pochwalę za kolorki. Są świetne! I nieosiągalne dla takiej osoby jak ja. ☺ Bardzo podoba mi się ten niekonwencjonalny układ, dzięki któremu praca nie wygląda na pustą. Brawa dla Scar ♥

Evelyn: Uwielbiam motywy lasu, a ta praca idealnie to pokazuje. Najbardziej podoba mi się kolorystyka oraz układ postaci, są tak idealnie wtopione, że mam ochotę patrzeć i patrzeć na tą pracę ♥

Evelyn: Kolorystyka *-* Ale nie będę taka i wypowiem się więcej na temat tej pracy. Podoba mi się w niej wszystko po rozłożenie postaci, aż po samą teksturę. Uwielbiam tego typu nagłówki, jestem jak najbardziej na tak ♥

Scar: Patrząc na ten nagłówek, oczami wracam do zimy. Złej, niedobrej i znienawidzonej przeze mnie zimy ;P Mimo to, praca bardzo mi się podoba. Nie jest pusta, jak to w zwyczaju mają ostatnio robić graficzki. Duży plus dla autorki ;)
Podziel się tym postem na:
Wiemy jak ważny jest czas. Dlatego też stworzyliśmy formę, dzięki której można podesłać do nas swoje prace, bez zbędnego logowania się na maila.
Jedyne co musisz zrobić, by twoja praca została poprawnie zakwalifikowana
  • Podać swój Nick. Opcjonalnie: po przecinku podać nazwę strony na której tworzysz (tylko jednej).
  • Wpisać swój adres e-mail, opcjonalnie w wiadomości podać inny kontakt. Ważne, by w razie problemów, można było się z tobą szybko skontaktować.
  • W wiadomości podać: nazwę rywalizacji (postu), oraz link do grafiki.
  • Zamieścić komentarz w rywalizacji, o przesłaniu przez formę pracy.
Życzymy powodzenia!
-Załoga Katalogu.



  1. Ojej jaka piękna ta nasza blogosfera ♥ Wszystkie prace są przecudne! Ale te prace Elmy... szczególnie ta z Loganem ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Bo widzisz, jak się chce, to się da ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurczę to muszę się częściej udzielać i wyszukiwać fajne prace :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za wyróżnienie mojej pracy ^^
    Oby teraz częściej przegląd tak wyglądał <:

    OdpowiedzUsuń

Szukajka

graphic-luna
© 2020 | graphic-luna